BLOG

pro podnikatelky

Jak udělat velký skok v byznysu 

Tento článek je pro podnikatelky, kterým byznys už funguje a chtějí ho posunout na vyšší úroveň. Co potřebujete udělat pro „velký skok v byznysu“ – takový „přeskok na vyšší podnikatelský level“?

Celý článek

Proč je tak důležité se odlišit a psát krátké a výstižné texty

Vytvořit lákavý výstižný jedinečný = odlišitelný obsah pro propagaci svého podnikání, je docela fuška, rozhodně se to však vyplatí. Chce to nápady, dobře znát svého klienta a umět psát podle marketingových zásad = umět copywriting – a dobře své prodejní texty vypilovat. Ano, můžete to svěřit odborníkovi – copywraiterovi, avšak vřele doporučuji...

Celý článek

Základní marketingová trojice

Marketingová trojice je základ pro uspokojování potřeb vašeho klienta. Pojďme si na tuto trojici stručně a jasně posvítit. Cílovka (cílová skupina) Začíná to u cílové skupiny – skupiny lidí, které něco spojuje. Např. role (maminky, podnikatelky, ženy v přechodu), profese, zájmy (zahrada, šití, líčení) nebo jejich obavy (nevyjdu s penězi, nezvládnu to) či touhy a sny. Každá cílovka má své potřeby. Ty se nám vyplatí objevovat a poznávat. Pak své cílovce můžeme rozumět a být pro ní přínosem....

Celý článek

Co nás podporuje a co oslabuje?

Rozhodli jste se ke změně? Udělali jste si bilanci svého podnikání a rozhodli se začít dělat něco JINAK? Chcete změny dosáhnout a být úspěšní? Určitě jste slyšeli, že pokud nejste s něčím spokojení, leží změna ve vašich rukách. Jak moc tomuto tvrzení věříte?  ….    Na co chci poukázat? Na to, že vše začíná v naší...

Celý článek

Je k budování nových návyků třeba pevná vůle nebo je to jinak?

Jak je to s návyky? Potřebujeme k dosažení svých přání pevnou vůli? Podívejme se na dosahování našich přání jako na proces. Co potřebujeme, abychom cíle dosáhli, a co není tak důležité ?…. Určitě to znáte, něco jste si předsevzali – např. psát blog, pravidelně komunikovat se svými klienty, točit propagační videa, učit se anglicky …...

Celý článek

Nemám čas a 10 tipů, jak z toho ven

„Nemám čas…“ Věta, kterou často vyslovujeme sami nebo lidé okolo nás. Nemáme čas na rozvojové pracovní projekty, mnohokrát odkládané zlepšení své kondice nebo změnu jídelníčku. Chceme-li však být v jakékoliv lidské činnosti lepší a úspěšnější, potřebujeme se naučit se svým časem dobře zacházet. Řídit svůj čas – time management je klíčová dovednost a jako...

Celý článek