BLOG

pro podnikatelky

Proč je tak důležité se odlišit a psát krátké a výstižné texty

Vytvořit lákavý výstižný jedinečný = odlišitelný obsah na web, je docela fuška. Chce to nápady, dobře znát svého klienta a umět psát podel marketingových zástad = umět copywriting – a dobře své prodejní texty vypilovat Svými texty představujete sebe – představte si, že někde na akci by všechny ženy měly stejné šaty. Zapamatuje si...

Celý článek

Základní marketingová trojice

Marketingová trojice je základ pro uspokojování potřeb vašeho klienta. Pojďme si na tuto trojici stručně a jasně posvítit. Cílovka (cílová skupina) Začíná to u cílové skupiny – skupiny lidí, které něco spojuje. Např. role (maminky, podnikatelky, ženy v přechodu), profese, zájmy (zahrada, šití, líčení) nebo jejich obavy (nevyjdu s penězi, nezvládnu to) či touhy a sny. Každá cílovka má své potřeby. Ty se nám vyplatí objevovat a poznávat. Pak své cílovce můžeme rozumět a být pro ní přínosem....

Celý článek

Co nás podporuje a co oslabuje?

Rozhodli jste se ke změně? Udělali jste si bilanci svého podnikání a rozhodli se začít dělat něco JINAK? Chcete změny dosáhnout a být úspěšní? Určitě jste slyšeli, že pokud nejste s něčím spokojení, leží změna ve vašich rukách. Jak moc tomuto tvrzení věříte?  ….    Na co chci poukázat? Na to, že vše začíná v naší...

Celý článek

Je k budování nových návyků třeba pevná vůle nebo je to jinak?

Jak je to s návyky? Potřebujeme k dosažení svých přání pevnou vůli? Podívejme se na dosahování našich přání jako na proces. Co potřebujeme, abychom cíle dosáhli, a co není tak důležité ?…. Určitě to znáte, něco jste si předsevzali – např. psát blog, pravidelně komunikovat se svými klienty, točit propagační videa, učit se anglicky …...

Celý článek

Nemám čas a 10 tipů, jak z toho ven

„Nemám čas…“ Věta, kterou často vyslovujeme sami nebo lidé okolo nás. Nemáme čas na rozvojové pracovní projekty, mnohokrát odkládané zlepšení své kondice nebo změnu jídelníčku. Chceme-li však být v jakékoliv lidské činnosti lepší a úspěšnější, potřebujeme se naučit se svým časem dobře zacházet. Řídit svůj čas – time management je klíčová dovednost a jako...

Celý článek