
Jak udělat velký skok v byznysu
Tento článek je pro podnikatelky, kterým byznys už funguje a chtějí ho posunout na vyšší úroveň. Co potřebujete udělat pro „velký skok v byznysu“ – takový „přeskok na vyšší podnikatelský level“?
Celý článekBLOG
pro podnikatelky
Tento článek je pro podnikatelky, kterým byznys už funguje a chtějí ho posunout na vyšší úroveň. Co potřebujete udělat pro „velký skok v byznysu“ – takový „přeskok na vyšší podnikatelský level“?
Celý článekVytvořit lákavý výstižný jedinečný = odlišitelný obsah pro propagaci svého podnikání, je docela fuška, rozhodně se to však vyplatí. Chce to nápady, dobře znát svého klienta a umět psát podle marketingových zásad = umět copywriting – a dobře své prodejní texty vypilovat. Ano, můžete to svěřit odborníkovi – copywraiterovi, avšak vřele doporučuji...
Celý článekMarketingová trojice je základ pro uspokojování potřeb vašeho klienta. Pojďme si na tuto trojici stručně a jasně posvítit. Cílovka (cílová skupina) Začíná to u cílové skupiny – skupiny lidí, které něco spojuje. Např. role (maminky, podnikatelky, ženy v přechodu), profese, zájmy (zahrada, šití, líčení) nebo jejich obavy (nevyjdu s penězi, nezvládnu to) či touhy a sny. Každá cílovka má své potřeby. Ty se nám vyplatí objevovat a poznávat. Pak své cílovce můžeme rozumět a být pro ní přínosem....
Celý článekRozhodli jste se ke změně? Udělali jste si bilanci svého podnikání a rozhodli se začít dělat něco JINAK? Chcete změny dosáhnout a být úspěšní? Určitě jste slyšeli, že pokud nejste s něčím spokojení, leží změna ve vašich rukách. Jak moc tomuto tvrzení věříte? …. Na co chci poukázat? Na to, že vše začíná v naší...
Celý článekJak je to s návyky? Potřebujeme k dosažení svých přání pevnou vůli? Podívejme se na dosahování našich přání jako na proces. Co potřebujeme, abychom cíle dosáhli, a co není tak důležité ?…. Určitě to znáte, něco jste si předsevzali – např. psát blog, pravidelně komunikovat se svými klienty, točit propagační videa, učit se anglicky …...
Celý článek„Nemám čas…“ Věta, kterou často vyslovujeme sami nebo lidé okolo nás. Nemáme čas na rozvojové pracovní projekty, mnohokrát odkládané zlepšení své kondice nebo změnu jídelníčku. Chceme-li však být v jakékoliv lidské činnosti lepší a úspěšnější, potřebujeme se naučit se svým časem dobře zacházet. Řídit svůj čas – time management je klíčová dovednost a jako...
Celý článek